ليفت صورت با نخ

مجله پزشکی

ليفت صورت با نخ

۶۰ بازديد

اين روش كه با عنوان ليفت صورت بدون جراحي نيز شناخته خواهد شد يكي از روش‎هاي جوان سازي و ليفت صورت بوده است كه با توجه به مزاياي زيادي كه دارد به يكي از روش‎هاي درماني محبوب غير تهاجمي تبديل شده است. در صورتي كه پوست صورت شما كمي افتادگي دارد مي‎توانيد با آگاهي از قيمت ليفت صورت با نخ در تهران و انجام آن از مزاياي جوان سازي اين روش برروي پوستتان بهره‎مند شويد. در صورتي كه بهترين دكتر ليفت صورت با نخ اين عمل را برروي پوست شما انجام دهد، پوستتان ظاهري كشيده‎تر خواهيد داشت. در اين روش براي ليفت پوست از بخيه‎هاي موقت استفاده خواهد شد. در ليفت صورت با نخ تغييراتي ظريف اما مشهود برروي پوست ايجاد خواهد شد. در اين روش بجاي آن كه پوست اضافه با عمل جراحي برداشته شود جراح متخصص بخيه‎هايي را برروي پوست خواهد زد كه با استفاده از آنها پوست را ليفت خواهد كرد.

در ليفت صورت با نخ، ليفت صورت با استفاده از دو نخ از دو جهت صورت خواهد گرفت كه نتيجه آن ليفت و جوان سازي پوست خواهد بود. در ابتدا پزشك متخصص بخيه‎هايي به صورت موقت زير پوست ايجاد خواهد كرد. با اين كار پوست صورت به عقب كشيده خواهد شد و ليفت مي‎شود. توجه داشته باشيد كه اگر اين كار توسط بهترين دكتر ليفت صورت با نخ انجام پذيرد نتيجه آن مطلوب‎تر خواهد بود. ايجاد بخيه‎ها در زير پوست سبب صاف‎تر و كشيده‎تر شدن پوست مراجعه كننده خواهد شد. نخي كه در اين روش جوان سازي مورد استفاده قرار مي‎گيرد نخ فيلامنتي تكسچر شده (رشته‎هاي به هم بافته) هستند كه سطوح زيرين پوست را به بهترين شكل ممكن مي‎گيرند تا پوست در موقعيت جديد خود به شكل ثابت قرار بگيرد. استفاده از اين نوع نخ ليفت سبب ليفت بلافاصله پوست صورت خواهد شد.

قيمت ليفت صورت با نخ با توجه به تعداد بخيه‎ها براي هر فرد متفاوت خواهد بود. استفاده از نخ ليفت سبب خواهد شد تا فرآيند ترميمي و پاسخ طبيعي پوست تحريك شود و فرآيند بهبود با سرعت بالاتري صورت بگيرد. بعد از قرار گرفتن نخ ليفت صورت با نخ برروي پوست بدن با اين نخ‎ها به عنوان يك آسيب وارده برروي پوست رفتار خواهند كرد و در هر نقطه‎اي كه اين نخ‎ها موجود هستند كلاژن بيشتري توليد خواهد شد. كلاژن يكي از مهمترين پروتئين‎هاي موجود در بدن مي‎باشد كه سبب سرزنده بودن پوست مي‎شود. افزايش سن سبب كاهش كلاژن سازي خواهد شد.

قيمت ليفت صورت با نخ

در ليفت صورت با نخ دوره بهبود به صورت چشمگيري كاهش پيدا خواهد كرد و همين موضوع سبب شده تا بسياري از مراجعه كنندگان از اين روش به جاي جراحي ليفت صورت استفاده نمايند. علاوه‎بر اين قيمت ليفت صورت با نخ نيز با جراحي آن متفاوت خواهد بود. در زمان انجام عمل جراحي ليفت صورت بايد بي حسي شديد و آرامبخش تزريق شود. به همين دليل نياز است تا در زمان انجام اين عمل جراحي مراجعه كننده يك همراه با خود داشته باشد تا او را تا منزل همراهي كند. نكته قابل توجه در رابطه با جراحي ليفت آن است كه مراجعه كننده تا دو الي سه روز نياز به كمك و مراقبت‎هاي شبانه روزي خواهد داشت.

در صورتي كه قصد داريد پوست صورت خود را با استفاده از جراحي ليفت كنيد و شاغل هم هستيد نياز است تا يك الي دو هفته مرخصي بگيريد. همچنين قيمت ليفت صورت با نخ بسيار مناسب‎تر خواهد بود. ليفت صورت با نخ از مزاياي خيلي بيشتري نسبت به جراحي آن برخوردار بوده است. يكي از مهمترين اين مزيت‎ها كه قبلا نيز به آن اشاره شد دوره بهبود و ريكاوري آن مي‎باشد. البته در اين روش به جاي بيهوشي از بي‎حسي موضعي استفاده خواهد شد. با توجه به اين موضوع در صورتي كه اين روش جوان سازي توسط بهترين دكتر ليفت صورت با نخ انجام شود مراجعه كننده بلافاصله بعد از آن قادر خواهد بود به تنهايي به خانه بازگردد. در اين روش جوان سازي مراجعه كننده كمي داراي درد، تورم و قرمزي خواهد بود. با اين حال قادر خواهد بود بلافاصله به محل كار خود بازگردد. اما برخي از مراجعه كنندگان ترجيح مي‎دهند بقيه روز را در مرخصي به سر ببرند.

بعد از ليفت صورت با استفاده از نخ به ندرت نيازي به مسكن‎هاي قوي خواهيد داشت. اين موضوع به شما كمك خواهد كرد تا راحت‎تر به روال عادي زندگي خود باز گرديد. با توجه به مزاياي اين روش جوان سازي و همچنين قيمت ليفت صورت با نخ، استفاده از اين روش براي افرادي كه داراي فرزند هستند و يا زندگي پر مشغله‎اي دارند پيشنهاد مي‎شود. با وجود آن كه روند بهبود و ريكاوري در ليفت صورت با نخ فرآيند پيچيده‎اي نيست اما نياز است تا مراجعه كننده برخي از اقدامات احتياطي را رعايت كند. در زمان تميز كردن صورت و يا استفاده از مرطوب كننده‎ها به مدت يك هفته بعد از انجام ليفت دقت كافي را داشته باشيد و صورت خود را به نرمي مالش دهيد.

بهترين دكتر ليفت صورت با نخ

در صورتي كه قصد انجام آن را داشته باشيد بايد بدانيد كه اين روش كاملا غير تهاجمي بوده و احتمال آن كه بعد از انجام آن صورت دچار كبودي شديد، خونريزي و يا ساير عوارض ليفت شود بسيار نادر خواهد بود. همچنين در صورتي كه اين كار توسط بهترين دكتر ليفت صورت با نخ انجام بگيريد عوارض آن به كمترين ميزان خود كاهش پيدا خواهد كرد. در برخي از موارد ممكن است مراجعه كننده دچار سوزش، عفونت و يا ديده شدن بخيه‎ها زير پوست شوند. در زمان بروز چنين مواردي مي‎توان به سادگي بخيه‎ها را برداشت و بعد از آن صورت به حالت اوليه خود باز خواهد گشت.

با توجه به اين موضوع كه ليفت صورت با نخ يك روش مفيد و موثر مي‎باشد و اين كار توسط بهترين جراح زيبايي انجام شود بايد انتظارات واقع بينانه‎اي از آن داشت. در اين روش پوست تنها چند ميليمتر جابجا خواهد شد. با اين حال تغييرات صورت گرفته كاملا مشهود خواهد بود. با توجه به موارد گفته شده اين روش نتايجي ظريف اما طبيعي‎تري را به دنبال خواهد داشت. در صورتي كه ميزان شل شدگي پوست شما كم و ناچيز باشد مي‎توانيد با كمك بهترين دكتر ليفت صورت با نخ تغييرات مثبت قابل لمسي را برروي پوست صورتتان ايجاد نماييد.

 

كانديداي مناسب انجام ليفت صورت با نخ

بهترين كانديداي انجام اين روش جوان سازي افراد 30 الي 50 ساله مي‎باشند. البته بيشتر مراجعه كنندگان بالاي 55 سال نيز در استفاده از اين روش نتايج قابل قبولي را دريافت كرده‎اند. اين روش براي افراد مسني كه بنا به دلايل مختلف قادر به انجام عمل جراحي نيستند مناسب مي‎باشد. همچنين اين روش براي افرادي كه داراي فشار خون بالا، ديابت نوع دوم و بيماري‎هاي قبلي هستند به دليل استفاده از بي‎حسي موضعي قابل استفاده خواهد بود. بهتر است قبل از انجام اين عمل جوان سازي و در صورت داشتن بيماري‎هاي زمينه‎اي با پزشك خود مشورت نماييد. قبل از انجام اين روش درماني مصرف هر گونه مصرف دارو را بايد به پزشك خود اطلاع دهيد. سعي كنيد قبل از انجام اين روش آرامش داشته باشيد و از عوامل استرس‎زا دوري نماييد. همچنين در رژيم غذايي خود سعي كنيد از مصرف هرگونه مواد غذايي محرك التهابي اجتناب كنيد. نكته قابل توجه اين است كه نبايد تا يك هفته قبل از عمل، داروهاي رقيق كننده خون مصرف كنيد.منبع:ليفت صورت با نخ كلينيك زيبايي دنيز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.