ليفت ابرو با جراحي

۳۶ بازديد

افزايش سن تغييرات زيادي را بر روي بدن ايجاد خواهد كرد. با بالارفتن سن عضلات موجود در قسمت پيشاني ضعيف خواهند شد و در نتيجه افتادگي ابرو رخ خواهد داد. البته گرانش زمين نيز بر سرعت انجام اين روند تأثير مثبت داشته است. باتوجه‌به اين موضوع امروزه انواع مختلفي از روش‌هاي جوان‌سازي صورت وجود دارد كه ليفت ابرو يكي از آن عمل هي زيبايي پركاربرد بوده كه تأثيرات زيادي را بر روي جوان‌سازي صورت داشته است. توجه داشته باشيد با انجام ليفت ابرو با جراحي علاوه بر رسيدن به فرم يكسان ابروها، چروك‌هاي پيشاني نيز از بين خواهد رفت. ايجاد اين تغييرات در چهره ماه‌رويان تغييرات شگرفي را ايجاد خواهد كرد كه سبب جوان‌تر شدن صورت مي‌شود. ليفت ابرو با جراحي بيشتر در بين بانوان رواج داشته است. البته اين عمل زيبايي براي آقايان نيز مفيد بوده و مي‌تواند در سبب ايجاد تغييرات مثبتي در صورت آنها شود.

باتوجه‌به اين كه امروزه افراد زيادي تمايل به انجام ليفت ابرو با جراحي دارند ممكن است سؤالاتي نيز براي آنها دررابطه‌با اين عمل زيبايي ايجاد شده باشد. نحوه انجام‌شدن اين عمل زيبايي، مراقبت‌هاي موردنياز قبل و بعد از انجام‌شدن آن و عوارضي كه ممكن است عمل ليفت ابرو با جراحي داشته باشد از مهم‌ترين سؤالاتي است كه پاسخ دادن به آنها مي‌تواند تا حدود زيادي ابهامات دررابطه‌با آن را از بين ببرد. توجه داشته باشيد هرچه دررابطه‌با نحوه انجام اين عمل زيبايي اطلاعات و آگاهي بيشتري داشته باشيد نتايج رضايت‌بخش‌تري را تجربه خواهيد كرد و با عوارض احتمالي كمتري روبرو خواهيد شد. در ادامه قصد داريم دررابطه‌با نحوه انجام اين عمل زيبايي و تأثيراتي كه بر روي صورت خواهد داشت و همچنين هزينه  عمل ليفت ابرو با جراحي بپردازيم. درصورتي‌كه قصد انجام ليفت ابرو با جراحي را داريد در ادامه با ما همراه باشيد.

امروزه افراد زيادي از وجود پوست اضافه در پلك‌هاي بالايي خود شكايت دارند. بيش از 90 درصد از اين مراجعه‌كنندگان مشكل افتادگي ابرو دارند نه پلك فوقاني. توجه داشته باشيد درصورتي‌كه عمل زيبايي پلك بر روي اين افراد صورت بگيرد و پوست اضافي پلك بالاي آنها برداشته شود افتادگي ابروي آنها بيشتر خواهد شد. علاوه بر اين فاصله ابرو تا چشم نيز در اين زمان كاهش پيدا خواهد كرد و در نتيجه دچار بروز علائم پيري در اطراف چشم خواهد شد. باتوجه‌به اين موضوع قبل از انجام عمل ليفت ابرو با جراحي نياز است تا با پزشك متخصص زيبايي مشورت كنيد تا بتوانيد به بهترين نتيجه دست پيدا كنيد.

عمل ليفت ابرو با جراحي

براي انجام عمل ليفت ابرو با جراحي تكنيك‌هاي مختلفي وجود دارد كه جراح متخصص باتوجه‌به شرايط از آنها استفاده خواهد كرد. انتخاب اين تكنيك‌ها به ارتفاع پيشاني و ميزان چين‌وچروك‌هاي موجود در آن بستگي دارد. در مراجعه‌كنندگاني كه داراي پيشاني بلند هستند بهترين روش انجام ليفت ابرو با جراحي انجام برش Hairline مي‌باشد. در اين روش برش در محل تلاقي پوست مودار سر و پوست بدون مو پيشاني انجام مي‌گيرد. در روش برش Hairline علاوه بر ليفت ابرو پوست اضافه پيشاني نيز برداشته خواهد شد. قيمت ليفت ابرو با جراحي براي مراجعه‌كنندگان مختلف متفاوت بوده و بسته به ميزان تغييرات وارده محاسبه خواهد شد. برخي از افراد كه براي انجام ليفت ابرو با جراحي به پزشك زيبايي مراجعه مي‌كنند ارتفاع پيشاني آنها كمتر از 7 سانتي‌متر بوده است. بهترين روش براي اين افراد روش آندوسكوپيك مي‌باشد.

در اين روش در محل رويش موها در پوست سر برش‌هاي كوچكي زده خواهد شد كه نتيجه آنها ليفت ابرو و همچنين قطع عضلات اخم بوده است. قطع اين عضلات در اين عمل ليفت ابرو با جراحي سبب بهبود هميشگي چين‌وچروك‌هاي پيشاني خواهد شد. در برخي مواقع مراجعه‌كننده تنها نياز به ليفت ابرو دارد و در بخش پيشاني چين‌وچروك زيادي مشاهده نمي‌شود. ازاين‌رو ليفت تمپورال براي اين افراد مناسب خواهد بود. در اين تكنيك دو برش در بخش شقيقه نزديك محل رويش موها انجام مي‌گيرد و با استفاده از آنها ليفت ابرو انجام مي‌شود. توجه داشته باشيد انجام عمل ليفت ابرو با جراحي براي تمامي افرادي كه ابروهاي افتاده دارند مناسب خواهد بود. افتادگي ابرو تأثيرات زيادي بر روي چهره فرد خواهد داشت و سبب مي‌شود چهره فرد افسرده و خسته به نظر برسد. درصورتي‌كه خطوط ناهماهنگي بين ابروها و يا بين آنها ايجاد شده باشد شما كانديد مناسبي براي انجام عمل ليفت ابرو با جراحي خواهيد بود.

آگاهي از قيمت ليفت ابرو با جراحي و انجام آن مزاياي زيادي به همراه خواهد داشت. كم شدن پوست اضافي پلك‌هاي بالا، كاهش يافتن و يا از بين رفتن چين‌وچروك پيشاني و خط اخم، رفع شدن خطوط پنجه كلاغي اطراف چشم، از بين رفتن چروك‌هاي افقي پيشاني و جوان و شاداب شدن صورت تنها برخي از مزاياي استفاده از اين روش زيبايي مي‌باشد. در انجام اين روش زيبايي بايد فاكتورهاي مختلفي مورد بررسي قرار بگيرد. سن، وضعيت سلامتي، ميزان افتادگي ابرو و طول پيشاني از فاكتورهايي هستند كه بايد در اين عمل زيبايي مورد بررسي قرار بگيرند.

قيمت ليفت ابرو با جراحي

اين عمل زيبايي باتوجه‌به كيفيت انجام آن داراي ماندگاري متفاوتي خواهد بود. درصورتي‌كه اين عمل زيبايي با روش‌هايي غير از جراحي صورت بگيرد نتايج آن موقتي بوده و نهايتاً بعد از گذشت يك سال از بين خواهند رفت. البته براي ليفت ابرو از روش جراحي نيز استفاده مي‌شود كه با انجام آن مي‌توان براي مدتي طولاني ابروهاي زيبا و صورتي پرنشاط داشت. نكته قابل‌توجه اين است كه براي حفظ ماندگاري و دوام اين عمل زيبايي بايد سبك زندگي سالم و صحيحي داشته باشيد. استفاده از كرم‌هاي ضدآفتاب، مصرف ويتامين‌هاي مورد نياز و همچنين اجتناب از مصرف سيگار از راه كارهايي براي افزايش ماندگاري نتيجه اين عمل زيبايي هستند. باتوجه‌به ميزان تغييراتي كه نياز است در زمان جراحي توسط پزشك متخصص ايجاد شود، قيمت ليفت ابرو با جراحي براي مراجعه كنندگان متفاوت خواهد بود. بعد از انجام اين عمل زيبايي نياز است تا مراقبت‌ها و نكاتي را رعايت كنيد. در ادامه به برخي از اين نكات خواهيم پرداخت.

  • بعد از انجام ليفت ابرو بايد از محل جراحت‌ها مراقبت به عمل‌آوريد و بهداشت آن ناحيه را رعايت كنيد.
  • بايد حداقل به مدت 3 هفته بعد از انجام عمل از خم و يا دولا شدن پرهيز كنيد.
  • تا رسيدن به بهبودي كامل از فشار بي جا واردكردن به ابروها خودداري كنيد. به‌عنوان مثال از تيشرت و يا پيراهن‌هايي كه در زمان پوشيدن به سر فشار وارد مي‌كنند استفاده نكنيد.
  • درصورتي‌كه بعد از انجام اين عمل زيبايي شاهد خون‌ريزي، درد شديد و يا علائم غيرطبيعي بوديد سريعاً به پزشك خود مراجعه نماييد.
  • بعد از عمل براي شما داروهاي مسكن تجويز خواهد شد كه مي‌توانيد باتوجه‌به دستور پزشك و در صورت نياز آنها را مصرف نماييد.
  • براي كاهش تورم موجود در ناحيه ابرو مي‌توانيد از كمپرس سرد و يا يخ استفاده كنيد.
  • در زمان نياز است تا سرتان را بالاتر از بدن خود قرار دهيد.

افتادگي ابرو يك نوع اختلال مي‌باشد كه عوامل مختلفي سبب به‌وجودآمدن آن خواهند شد. ژنتيك و وراثت، افزايش سن، كاهش الاستين و از بين رفتن خاصيت كشساني پيشاني از عواملي هستند كه سبب بروز افتادگي پلك در افراد خواهند شد. البته در برخي مواقع اين افتادگي بنا به عوامل محيطي بروز پيدا خواهد كرد. قرارگرفتن در معرض آفتاب براي مدتي طولاني، مصرف دخانيات و كاهش وزن از مواردي هستند كه بر روي افتادگي ابرو تأثير خواهند داشت. داشتن ابروهاي افتاده بر روي ظاهر فرد تأثير بسزايي خواهد داشت. عبوس و خشن به‌نظررسيدن، ناراحت و بي‌حوصله نشان داده شدن برخي از تأثيرات داشتن ابروهاي افتاده مي‌باشد.منبع:عمل ليفت ابرو با جراحي كلينيك زيبايي دنيز

لیفت ابرو طبیعی یک روش زیبایی است که با استفاده از فنون غیر جراحی، ابروهای شما را به شکلی جذاب‌تر و جوان‌تر تغییر می‌دهد. این روش اغلب برای بهبود شکل ابروها، افزایش جلوه چشمان، و بهبود قابلیت ابروها برای افرادی که از ریزش موی ابرو رنج می‌برند، استفاده می‌شود. یکی از روش‌های شناخته‌شده برای لیفت ابرو طبیعی، استفاده از فنونی مانند ماساژ و استفاده از محصولات طبیعی مراقبتی می‌باشد. این روش‌ها به کمک تحریک عضلات، افزایش ترشح کلاژن، و تسهیل جریان خون به ناحیه ابروها، بهبودی طبیعی در شکل و جوانی ابروها ایجاد می‌کنند.

 

لیفت ابرو طبیعی معمولاً روشی ملایم و غیر تهاجمی است که نیاز به زمان بهبودی کمی دارد و باعث بهبودی طبیعی و ظاهر جوانتر ابروها می‌شود. این روش‌ها به‌طور معمول توسط متخصصان زیبایی و آرایشگران ماهر اجرا می‌شوند و ممکن است نیاز به جلسات متعددی داشته باشد تا نتایج مطلوب به دست آید. با این حال، از آنجا که این روش‌ها از مواد طبیعی و فنون غیر جراحی استفاده می‌کنند، خطرات و عوارض جانبی به حداقل می‌رسند و بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی از این روش‌ها برای بهبود ظاهر ابروهای خود استفاده کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.