آشنایی با عمل پیکرتراشی

۸۰ بازديد

امروزه انواع مختلفی از عمل‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که عمل پیکرتراشی یکی از آنها است. این عمل زیبایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا بسیاری از افراد قادر به تحمل کردن سختی کاهش وزن نبوده و به دنبال راه‌های آسان‌تری برای رسیدن به ظاهری متناسب هستند. بسیاری از افراد برای رسیدن به ظاهری مناسب و کاهش وزن حاضر به انجام هرگونه روشی بدون در نظر گرفتن خطرات آن روش هستند. باتوجه‌به این موضوع، نیاز است تا در رابطه با عمل پیکرتراشی و نحوه انجام آن و همچنین عوارض جانبی این عمل زیبایی اطلاعات بیشتری داشته باشید. در ادامه در رابطه با اینکه پیکرتراشی چیست و چه افرادی کاندیدای مناسبی برای انجام آن هستند به ارائه جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با پرداخت هزینه عمل پیکرتراشی کل بدن را انجام دهید تا انتها با ما همراه باشید.

عمل پیکرتراشی کلینیک زیبایی دنیز1

پیکرتراشی را می‌توان با در نظر گرفتن انواع روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی یک عمل زیبایی دانست که به وسیله آن می‌توان قسمت‌های گوناگون بدن را لاغر کرده و به فرم دلخواه تبدیل کرد. دستگاه لیپوماتیک یکی از دستگاه‌های این عمل زیبایی است که با نام پیکرتراشی لیپوماتیک شناخته می‌شود. این دستگاه یکی از انواع دستگاه‌های پیکرتراشی بوده است. در صورتی که چربی‌های موجود در زیر پوست با استفاده از لیپولیز، لیپوماتیک، بادی جت و یا لیپوساکشن از بدن خارج شوند پیکرتراشی گفته خواهد شد. از این روش‌ها می‌توان برای عمل پیکرتراشی  افرادی که توده بدنی آنها بیش از 25 و 30 است استفاده نمود. نکته قابل‌توجه در رابطه با هزینه پیکرتراشی و ناحیه انجام این عمل زیبایی آن است که این جراحی برای افرادی که دچار چاقی در پایین تنه هستند بسیار مناسب خواهد بود.

پیکرتراشی چیست؟

همان‌طور که گفته شد عمل پیکرتراشی یکی از عمل‌های زیبایی است که در آن با خارج کردن چربی‌های موجود در نواحی مختلف بدن می‌توان به تناسب اندام و ظاهری جذاب‌تر دست پیدا کرد. بادی جت یکی از روش‌های انجام این عمل زیبایی است که می‌تواند به شکلی سرپایی در کلینیک و بدون نیاز به داروی بیهوشی در طول جلسه درمان انجام شود. در صورت انجام عمل پیکرتراشی با این روش پوست مراجعه کننده شل نخواهد شد. علاوه بر این استفاده از این روش باعث تقویت بدن نیز می‌شود. توجه داشته باشید که این کاهش سایز برای مدتی طولانی ادامه خواهد داشت و می‌تواند سلولیت‌های موجود را نیز حذف کند. برای آنکه بهتر بدانید پیکرتراشی چیست با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع روش‌های موجود برای انجام این عمل زیبایی به دست آورید.

عمل پیکرتراشی کلینیک زیبایی دنیز

روش لیپوماتیک یکی دیگر از روش‌هایی است که در پیکرتراشی از آن استفاده خواهد شد. در این روش از امواج مادون صوت برای شل کردن چربی‌ها در ناحیه مورد نظر استفاده می‌شود. در واقع این امواج پس از برخورد با توده چربی آنها را تخریب خواهد کرد. در صورتی که قصد دارید با پرداخت هزینه پیکرتراشی اقدام به انجام این عمل زیبایی نمایید روش لیپوماتیک می‌تواند روشی مطمئن و بسیار دقیق برای رسیدن به بدنی متناسب باشد. از این روش می‌توان برای رفع غبغب، بالای سینه، اطراف زانو و بزرگی سینه در آقایان استفاده کرد. نکته قابل‌توجه آن است که در زمان انجام لیپوماتیک هیچ‌گونه آسیبی به سلول‌های چربی وارد نخواهد شد و در نتیجه می‌توان از این چربی‌ها برای نواحی دیگر استفاده کرد. تا اینجای کار با اینکه پیکرتراشی چیست و در آن چه تغییراتی در بدن ایجاد می‌شود تا حدودی آشنا شدید با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این عمل زیبایی به دست آورید.

پیکرتراشی چیست کلینیک زیبایی دنیز

هزینه پیکرتراشی

همان‌طور که گفته شد پیکرتراشی روش‌های مختلفی دارد که با توجه به شرایط مراجعه کننده، توسط پزشک متخصص در جلسات مشاوره‌ای که برگزار خواهد شد از یکی از آنها استفاده خواهد شد. با توجه به اینکه چه میزان از تغییرات نیاز است بر روی مراجعه کننده صورت پذیرد و همچنین از چه روشی برای رسیدن به تناسب ظاهر استفاده شود، هزینه پیکرتراشی متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد دارید این عمل زیبایی را انجام دهید فیلم عمل پیکرتراشی موجود بوده و می‌توانید از آنها برای رسیدن به آگاهی بیشتر استفاده نمایید. پیکرتراشی لیپوماتیک یکی از روش‌های محبوب انجام این عمل زیبایی است که بسیاری از مراجعه کنندگان تمایل به انجام آن دارند. یکپارچگی چربی موجود در زیر پوست، به دست آوردن فرم درست بدن در این نوع جراحی، جمع شدن پوست و شکل دادن بهتر به پوست، تورم و ترشحات بسیار پایین، احتمال عفونت بسیار کم ،عدم نیاز به بستری شدن فرد در بیمارستان و مؤثر و آسان بودن انجام آن تنها بخشی از مزایای انجام پیکرتراشی به روش لیپوماتیک است. برای آگاهی از اینکه پیکرتراشی چیست و گونه‌های مختلف آن چه خصوصیاتی دارند با ما همراه باشید.

هزینه پیکرتراشی کلینیک زیبایی دنیز

لیپوساکشن یکی دیگر از روش‌های انجام عمل زیبایی پیکرتراشی است که تفاوت‌هایی با روش لیپوماتیک دارد. این تفاوت‌ها در هزینه پیکرتراشی نیز کاملاً مشهود بوده است. هر دوی این روش‌ها را می‌توان برای لاغری موضعی استفاده نمود. اما در روش لیپوماتیک برای متناسب کردن ظاهر از حرارت استفاده نمی‌شود و تنها با وارد کردن ضربه و به شکلی کاملاً فیزیکی این عمل انجام خواهد شد و چربی‌های تخریب شده از بدن خارج می‌شود. ولی در روش لیپوساکشن چربی‌ها توسط حرارت سوزانده شده و از طریق دستگاه مکش از بدن خارج می‌شوند.

فیلم عمل پیکرتراشی کلینیک زیبایی دنیز

فیلم عمل پیکرتراشی

با توجه به اینکه امروزه روش‌های مختلفی برای انجام این عمل زیبایی وجود دارد شما می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر فیلم عمل پیکرتراشی به روش‌های مختلف را مشاهده کرده و از روشی که مورد دلخواهتان هست و امکان انجام آن را دارید بهره ببرد. برای آنکه بدانید پیکرتراشی چیست و بادی جت به چه شکلی صورت می‌گیرد با ما همراه باشید. همان‌طور که گفته شد لیپوماتیک یک روش کاملاً فیزیکی بوده که با استفاده از ضربه توده‌های چربی را خرد کرده و از بدن خارج می‌کند. در روش بادی جت با استفاده از نیروی زیاد فشار آب، چربی‌ها را شکسته و از بدن خارج می‌کنند. روش بادی جت علاوه بر اینکه تحمل درد کمتری دارد دوره نقاهت کمتری را نیز داشته و عوارض جانبی آن نیز کمتر خواهد بود. لیپولیز یکی دیگر از روش‌های انجام پیکرتراشی است که در آن با استفاده از امواج چربی‌های بدن ذوب خواهد شد و از بدن خارج می‌شود.

هزینه پیکرتراشی کلینیک زیبایی دنیز1

 در صورتی که قصد انجام این عمل زیبایی را با روش لیپولیز دارید باید توجه داشته باشید که چربی‌های ذوب شده قابل استفاده در بخش‌های دیگر بدن نخواهند بود. فیلم عمل پیکرتراشی این روش را می‌توانید در فضای اینترنت مشاهده نمایید. امروزه فیلم عمل پیکرتراشی به روش‌های مختلف در فضای اینترنت وجود دارد که با مشاهده آن‌ها می‌توانید تفاوت این روش‌ها را به شکلی واضح و مشخص مشاهده نمایید و روش موردنظرتان را برای رسیدن به تناسب اندام در عمل پیکرتراشی انتخاب نمایید. وجود روش‌های مختلف برای انجام این عمل زیبایی سبب شده تا تمامی افراد  بتوانند به بهترین شکل ممکن به تناسب اندام موردنظرشان دست پیدا کنند و در مدت زمان کوتاهی اضافه وزن خود را از بین ببرند. اجتناب از مصرف سیگار دو روز قبل و بعد از انجام عمل، عدم استفاده از آسپرین، محصولات حاوی آسپرین، ویتامین E، داروهای ضد التهابی به مدت ده روز، مصرف صبحانه یا ناهار سبک قبل از جراحی، استفاده از لباس گشاد و راحت و پاک کردن لاک ناخن تنها بخشی از مواردی است باید در زمان انجام لیپوماتیک به آن توجه داشته باشید.منبع:عمل پیکرتراشی کلینیک زیبایی دنیز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.