لیفت صورت با جراحی

۷۴ بازديد

با گذر عمر و بالارفتن سن به‌ناچار ساخت کلاژن در بدن روبه‌کاهش خواهد رفت. کمبود و کاهش تولید کلاژن در بدن مسئول انواع مختلفی از نگرانی‌ها خواهد بود. نگرانی‌هایی چون ایجاد چین‌وچروک، ازبین‌رفتن استحکام پوست، پیری پوست و … از مهم‌ترین نگرانی‌های کمبود کلاژن در بدن خواهد بود. نکته قابل‌توجه آن است که این نگرانی‌ها کاملاً طبیعی بوده زیرا با افزایش سن استحکام پوست به شکلی طبیعی کاهش پیدا خواهد کرد. این تغییرات سبب خواهد شد تا چهره کمی پیرتر و خسته به نظر برسد. استفاده از عمل لیفت صورت با جراحی یکی از روش‌هایی است که کمک می‌کند تا ظاهر جوان‌تری داشته باشید. در ابتدا باید بدانید که لیفت صورت با جراحی چیست؟ پس با ما همراه باشید.

لیفت صورت با جراحی کلینیک زیبایی دنیز1

البته برای پیشگیری از ایجاد چین‌وچروک و پیری زودرس راه کارهای مختلفی وجود دارد که بهره‌بردن از آنها می‌تواند از پوست شما مراقبت نمایند. سیگار کشیدن و در معرض نور خورشید برای مدت زیادی قرارگرفتن از عواملی هستند که می‌توانند بر روی شادابی پوست تأثیر بسزایی داشته باشند. لیفت صورت با جراحی یکی از روش‌های جوان‌سازی صورت است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و افراد زیادی تمایل دارند تا با پرداخت هزینه لیفت صورت با جراحی این عمل زیبایی را انجام دهند. با انجام عمل لیفت صورت با جراحی ظاهری جوان‌تر پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، این روش سبب ازبین‌رفتن افتادگی پوست صورت نیز خواهد شد. با گذر سن چین‌وچروک‌های مختلفی بر روی صورت به‌ویژه روی گونه‌ها و فک ایجاد خواهد شد. پرداخت هزینه لیفت صورت با جراحی به شما کمک خواهد کرد تا این چین‌وچروک‌ها را برطرف نمایید. در ادامه قصد داریم تا به ارائه جزئیات بیشتری دررابطه‌با این عمل زیبایی بپردازیم در صورت تمایل با ما تا انتها همراه باشید.

لیفت صورت با جراحی کلینیک زیبایی دنیز2

عمل لیفت صورت با جراحی

در لیفت صورت با جراحی که با نام ریتیدکتومی نیز شناخته می‌شود یک فلب از پوست اطراف صورت به شکلی تخصصی به عقب کشیده خواهد شد. با این کار بافت‌های زیر پوست تغییر پیدا خواهند کرد و پوست اضافی موجود برداشته خواهد شد. در نتیجه انجام لیفت صورت با جراحی مراجعه‌کننده به ظاهری جوان‌تر دست پیدا خواهد کرد. در برخی از موارد در زمان عمل لیفت صورت با جراحی، لیفت گردن نیز صورت می‌پذیرد. همان‌طور که می‌دانید افزایش سن تأثیرات غیرقابل‌انکاری را بر روی ظاهر افراد خواهد داشت. پوست شل خواهد شد و به‌راحتی به حالت اول خود باز نخواهد گشت. در برخی از نواحی صورت چربی به شکل محسوسی کاهش پیدا خواهد کرد و در برخی نواحی دیگر افزایش پیدا می‌کند. با آگاهی از قیمت لیفت صورت با جراحی و انجام این عمل زیبایی قادر خواهید بود تغییراتی که با افزایش سن بر روی ظاهرتان ایجاد شده است را برطرف نمایید.

عمل لیفت صورت با جراحی کلینیک دنیز1

برطرف‌کردن افتادگی ظاهر گونه‌ها، برداشتن پوست اضافی در خط فک پایین، از بین رفتن چین‌وچروک‌های عمیق پوست در کنار بینی و گوشه دهان تنها بخشی از مزایای انجام لیفت صورت با جراحی است. توجه داشته باشید که نیاز است تا این عمل زیبایی و دیگر انواع آن در مراکز معتبر و توسط پزشک متخصص انجام بگیرد تا کمترین خطر و عوارض را برای شما داشته باشد. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر روی قیمت لیفت صورت با جراحی تأثیر دارد میزان تجربه و مهارت پزشک جراح خواهد بود. عمل لیفت صورت با جراحی عوارض مختلفی دارد که برخی از آنها را می‌توان با مراقبت‌های دارویی مناسب از بین برد و یا از بروز آنها جلوگیری به عمل آورد. توجه داشته باشید که عوارض این عمل زیبایی دائمی نبوده و با گذشت زمان از بین خواهند رفت اما در این مدت می تواند برروی ظاهر افراد تاثیر نامطلوبی داشته باشد. در ادامه به برخی از عوارضی که در زمان انجام عمل صورت با جراحی ایجاد خواهد شد، اشاره خواهیم کرد.

عمل لیفت صورت با جراحی کلینیک دنیز2

قیمت لیفت صورت با جراحی

همان‌طور که گفته شد انجام این عمل زیبایی باید توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت پذیرد تا میزان عوارض آن به کمترین میزان کاهش پیدا کند. باتوجه‌به این موضوع ممکن است هزینه لیفت صورت با جراحی در کلینیک‌های مختلف متفاوت باشد. از شایع‌ترین عوارض این عمل زیبایی می‌توان به هماتوم اشاره کرد. هماتوم در واقع تجمع خون در زیر پوست می‌باشد که بعد از انجام عمل لیفت صورت با جراحی ممکن است برای مراجعه کنندگان به وجود آید. این عارضه به طور میانگین بعد از 24 ساعت پس از انجام عمل لیفت صورت با جراحی ایجاد خواهد شد. برای آن که این عارضه با بافت صورت آسیبی وارد نکند نیاز است تا با انجام یک عمل جراحی درمان صورت بگیرد. برای آگاهی از قیمت لیفت صورت با جراحی می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل کنید.

برای انجام این عمل زیبایی از برش‌های ظریفی استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید با وجود این که این برش‌ها بسیار ظریف هستند اما اسکارهای حاصل از این برش‌ها به شکلی دائمی هستند. در بسیاری از موارد این اسکارها توسط خط مو، خطوط صورت و گوش پنهان خواهند شد. توجه داشته باشید که این اسکارها به‌ندرت منجر به زخم‌های برجسته خواهند شد. البته شما در زمان پرداخت هزینه لیفت صورت با جراحی می‌توانید با تزریق داروی کورتیکواستروئید یا سایر درمان‌های موجود اسکارهای موجود را بهبود ببخشید. آسیب‌های عصبی را می‌توان یکی دیگر از عوارض این عمل زیبایی دانست که البته بسیار نادر است. این آسیب ممکن است بر روی اعصابی که ماهیچه‌ها را کنترل می‌کند تأثیر بگذارد. باتوجه‌به میزان حساسیت انجام این عمل زیبایی نیاز است تا به پزشک جراح متخصص مراجعه نمایید. همین موضوع سبب خواهد شد تا قیمت لیفت صورت با جراحی متغیر باشد و به مهارت پزشک بستگی داشته باشد.

قیمت لیفت صورت با جراحی کلینیک زیبایی دنیز

هزینه لیفت صورت با جراحی

در برخی از موارد ممکن است در زمان انجام مشاوره پزشک تشخیص دهد که مراجعه‌کننده کاندید مناسبی جهت انجام عمل زیبایی لیفت صورت نیست. درصورتی‌که قصد دارید با آگاهی از قیمت لیفت صورت با جراحی به انجام این عمل زیبایی اقدام کنید باید از مصرف داروها یا مکمل‌های رقیق کننده خون استفاده ننمایید. زیرا رقیق بودن خون سبب کاهش قدرت انعقاد خون شده و بر روی لخته‌شدن آن تأثیر دارد. در این گونه موارد خطر ابتلا به هماتوم به شکل چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. باتوجه‌به این موضوع درصورتی‌که از داروهایی مانند آسپرین، داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی و رقیق کننده خون استفاده می‌کنید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. نکته قابل توجه قبل از پرداخت هزینه لیفت صورت با جراحی که باید بدان توجه داشته باشید آن است که در جلسات مشاوره با پزشک خود همکاری لازم را داشته باشید تا در حین انجام عمل با مشکلی روبرو نشوید.

هزینه لیفت صورت با جراحی کلینیک زیبایی دنیز

در جلسه مشاوره‌ای که پزشک متخصص برگزار خواهد کرد انواع مختلفی سؤال از شما پرسیده می‌شود. بیشتر این سؤالات در مورد تاریخچه پزشکی شما است. باتوجه‌به این موضوع نیاز است تا قبل از حضور در این جلسه اطلاعات موردنیاز پزشکی خود را در اختیار داشته باشید. درصورتی‌که عمل جراحی داشتید و عوارض بعد از عمل نیز در شما بروز کرده بود حتماً در مورد آن با پزشک خود صحبت کنید. علاوه بر این نیاز است تا قبل از پرداخت هزینه لیفت صورت با جراحی در صورت داشتن سابقه سیگار کشیدن و یا مصرف مواد مخدر اطلاعات مورد نیاز را در اختیار پزشک جراح خود قرار دهید. بعد از انجام لیفت صورت چندین قرار ملاقات توسط پزشک برای شما تعیین خواهد شد که حضور در آنها بسیار مهم خواهد بود. این قرارها برای انجام بررسی‌های بیشتر خواهد بود. ازاین‌رو از اهمیت بالایی برخوردار هستند.منبع:لیفت صورت با جراحی کلینیک زیبایی دنیز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.