همه چیز درباره ی عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین

۲۲ بازديد

افتادگی شکم بعد از انجام زایمان به روش سزارین و طبیعی یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که بانوان عزیز با آن مواجه هستند. علاوه بر این کاهش وزن و رسیدن به فرم بدنی ایده آل یکی دیگر از چالش‌های این عزیزان بعد از زایمان بوده است. عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین یا زایمان طبیعی یکی از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان به فرم بدنی ایده آل دست پیدا کرد. برای آن که بهتر بدانید عوارض پیکرتراشی چیست با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این رابطه به دست آورید.

چگونگی انجام عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین

این عمل که با نام تامی تاک نیز شناخته می‌شود در واقع نوعی جراحی زیبایی شکم به حساب خواهد آمد. برای انجام این جراحی نیاز است تا از بیهوشی عمومی استفاده شود. بعد از انجام مراحل بیهوشی برش‌هایی در زیر شکم و در مسیر خط سزارین ایجاد خواهد شد. توجه داشته باشید که نوع و اندازه این برش‌ها در افراد مختلف متفاوت بوده و برای همه یکسان نخواهد بود. در عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین اندازه برش‌ها با توجه به میزان افتادگی و یا کشیدگی پوست تعیین خواهد شد.

عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین کلینیک زیبایی دنیز1

بعد از ایجاد برش‌ها در ناحیه‌های مشخص شده پوست شکم بلند شده و عملیات بازسازی عضلات توسط پزشک جراح انجام می‌شود. بعد از آن پوست شکم به سمت پایین کشیده شده و بخش‌های اضافی آن با استفاده از برش جدا می‌شود. در این روش نیاز است تا جای جدیدی برای ناف ایجاد شود. به شکل معمول در انتهای این عمل زیبایی از یک یا دو عدد درن استفاده خواهد شد که به تخلیه شدن خونابه‌ها و ترشحات کمک می‌کنند. با توجه به میزان ترشحات درن‌ها بعد از چند روز از بدن خارج می‌شوند.

بهترین زمان برای انجام عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین

برای آن که به بهترین شرایط برای انجام عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین برسید بهتر است شش ماه صبر کنید. با گذشت این مدت زمان وزن شما به تعادل خواهد رسید و تغییرات ناگهانی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که انجام این عمل زیبایی بعد از گذشت شش از زمان زایمان و در دوران شیردهی منعی نخواهد داشت. پیشنهاد می‌شود در صورتی که قصد بارداری مجدد را دارید از انجام این عمل زیبایی خودداری کنید. عمل ابدومینوپلاستی را می‌توان بعد از آخرین بارداری انجام داد تا بهترین نتیجه حاصل شود. نکته قابل توجه این است که درزمان انجام سزارین برداشتن چربی‌های اضافه شکم و پهلو به روش‌های مختلف مجاز نمی‌باشد.

عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین کلینیک زیبایی دنیز2

معایب جراحی هم‌زمان سزارین و ابدومینوپلاستی

در بسیاری از مواقع بانوان عزیز برای کاهش عوارض ناشی از بیهوشی و عدم مراجعه دوباره به اتاق عمل از پزشک جراح خود تقاضا می‌کنند که عمل زیبایی شکم را با عمل سزارین انجام دهد. باید توجه داشته باشید که انجام این دو عمل به هیچ وجه به شکلی هم‌زمان توصیه نخواهد شد. عمل ابدومینوپلاستی بعد از سزارین باید صورت بگیرد زیرا بعد از زایمان هنوز رحم بزرگ بوده و به حالت اولیه خود باز نگشته است. علاوه بر این فرم دهی به عضلات به علت اتساع بیش از اندازه امکان پذیر نخواهد بود. یکی از مهم‌ترین خطراتی که ممکن است این افراد را تهدید کند بروز آمبولی است. در صورتی که این دو عمل به شکل هم‌زمان انجام بگیرد احتمال بروز عفونت نیز تا حدود زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. به شکل معمول بانوان در زمان بارداری بین 15 تا 20 کیلوگرم اضافه خواهند کرد. نیاز است قبل از انجام عمل زیبایی این اضافه وزن کاهش پیدا کند تا امکان انجام عمل ابدومینوپلاستی وجود داشته باشد. همان‌طور که گفته شد بهترین زمان برای انجام این عمل زیبایی شش ماه بعد از انجام زایمان است.منبع:پیکرتراشی چیست کلینیک زیبایی دنیز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.