بهترین جراح لیفت صورت در تهران

۲۴ بازديد

بسیاری از شما عزیزان در اثر افزایش سن دچار شل‌شدگی و افتادگی پوست شده‌اید. در نتیجه برای جوان‌سازی به دنبال بهترین جراح لیفت صورت در تهران هستید. پیداکردن یک جراح ماهر و باتجربه یکی از مهم‌ترین مراحل برای اقدام به عمل‌های زیبایی است. در این مقاله می‌خواهیم فاکتورهای مهم به هنگام انتخاب یک جراح را ذکر کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به هنگام انتخاب متخصص خود در نظر داشته باشید این است که نظرات در مورد عمل لیفت صورت با جراحی در مورد پزشک مربوطه همگی مثبت باشند. اینکه یک پزشک دارای درصد بسیار بالایی رضایت مشتری باشد خود نشان‌دهنده ی اعتبار آن پزشک است.

بهترین جراح لیفت صورت کلینیک زیبایی دنیز1

مشاهده ی نمونه کارهای جراح

یکی دیگر از موارد بسیار مهم دیدن عکس و ویدئو از نمونه جراحی‌های انجام شده توسط متخصص مربوطه است. باید دقت داشته باشید که در نمونه کارها مشاهده ی عکس به‌تنهایی کافی نیست و بهتر است حتماً ویدئو ها را نیز بادقت بررسی کنید. چرا که ممکن است تصاویر به کمک فتوشاپ ادیت شوند. در بین نمونه عمل‌ها، نزدیک‌ترین زیباجو را از لحاظ سنی و حالت صورت به خود را پیدا کنید و نمونه ی قبل و بعد آن را به‌دقت بررسی کنید. کلینیک زیبایی دنیز به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند که برای کسب اطمینان خاطر بیشتر با تماس به کلینیک یا مطب مربوطه زمان مناسب برای دیدن بیماران را به شکل حضوری هماهنگ کنید. در این صورت می‌توانید از نزدیک نتیجه ی جراحی‌ها را در زمان‌های مختلف بعد از عمل مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از افراد راجع به نحوه ی عمل، مراحل جراحی و همچنین درصد رضایتشان بپرسید. به یاد داشته باشید که ممکن است برای پیدا کردن بهترین جراح لیفت صورت در تهران مجبور شوید وقت و انرژی زیادی از شما گرفته شود. اما حتما تمام تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید و سپس با اطمینان خاطر پزشک مورد نظر را انتخاب کنید.

ویژگی‌های رفتاری متخصص

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم به هنگام انتخاب بهترین جراح لیفت صورت در تهران، ویژگی‌ها رفتاری او است. پزشک باید دارای دقت، صبر و حوصله باشد و به شما در طی ویزیت به‌خوبی مشاوره دهد. همچنین باید به تمام سؤالات شما به‌خوبی پاسخ دهد و تمام عوارض و نتایج عمل جراحی را برای شما شرح دهد. اگر پزشک در حین ویزیت و مراحل قبل عمل به شما حس آرامش نمی‌دهد، قطعاً آن پزشک در حین عمل و مراحل بعدش شما را مضطرب و نگران خواهد کرد. در نتیجه پزشکی را انتخاب کنید که از نظر روحی با آن احساس راحتی دارید.

داشتن کمترین عوارض

جراحی مناسب است که شما پس از انجام عمل جراحی کمترین عوارض را داشته باشید. به‌عنوان‌مثال جای بخیه‌ها به‌هیچ‌عنوان نباید بر روی پوست باقی بمانند. همچنین نباید بر روی چهره اثری از نامتقارنی وجود داشته باشد. از طرفی باید پوست پس از گذشت مدت‌زمان کمی مانند قبل دارای حس لامسه باشد و شما در نواحی صورت و گوش نباید احساس بی‌حسی داشته باشید.

بهترین جراح لیفت صورت کلینیک زیبایی دنیز2

گواهینامه‌های بهترین جراح لیفت صورت در تهران

هر چه گواهینامه‌های یک جراح از مراکز معتبرتری باشد، آن پزشک از اعتبار بیشتری برخوردار است. درنتیجه به هنگام انتخاب پزشک حتماً درباره ی گواهینامه‌های آن اطلاعات کسب کنید.

داشتن بیمار از خارج از کشور

داشتن بیمار از خارج از کشور یکی دیگر از نشانه‌های ماهر بودن جراح است. لازم به ذکر است که سال‌هاست کلینیک زیبایی دنیز دارای مراجعه‌کنندگان از نقاط مختلف جهان است. کلینیک زیبایی دنیز دارای بهترین جراح لیفت صورت در تهران میباشد و سال‌ها توانسته است که رضایت مشتریان خود را جلب کند.

داشتن مهارت برای انجام تمام جراحی‌های زیبایی صورت

اگر جراح شما دارای تجربه و مهارت کافی برای انجام سایر جراحی‌های صورت داشته باشد، می‌تواند نتیجه ی کار بسیار مطلوب‌تر باشد. چراکه این جراحان هنگام لیفت صورت می‌توانند تناسب کافی را بین اجزا حفظ کنند و نتیجه ی عمل جراحی بسیار خوشایندتر است.

خدمات پس از جراحی

پزشکی که شما برای لیفت صورت انتخاب می‌کنید باید پس از جراحی دارای تیم پشتیبانی باشد تا در صورت بروز مشکل در طول شبانه‌روز به سؤالات شما عزیزان پاسخ دهد و مشکلتان را رفع نماید.

تعداد عمل‌های بهترین جراح لیفت صورت در تهران

با دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی متخصص مربوطه می‌توانید از تعداد عمل‌های جراح در هفته و ماه مطلع شوید. داشتن تعداد زیادی مراجعه‌کننده می‌تواند یکی از عواملی باشد که اطمینان خاطر بیشتری به شما بدهد. درنتیجه دقت‌کردن به این تعداد می‌تواند در انتخاب و یا حذف جراح به شما کمک کند.منبع:عمل لیفت صورت با جراحی کلینیک زیبایی دنیز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.